Men bara för att!

Okej, jag vet. jag har klagat som ett arsel på alla människor som inte bloggar ordentligt! men helt seriöst. jag orkar inte bry mig längre.
Nu ska jag låta hela världen få veta vad som händer i mitt liv. Det är väl naaajs?
Okej förlåt, nu gjorde jag det här väldigt oproffsigt, nästan lite fjortisaktigt.

Men det är bara så att mitt liv har vänt lite. För första gången i mitt liv tittar jag mig i spegeln och bara, tycker att jag är snygg.
Är jag en dålig människa?
För det är väl så det är? Man är en dålig människa när man har självförtroende. Minsta positiv tanke om sig själv sabbar en ödmjuk image! Men jag vill, jag vill låta mig själv få njuta av att jag gillar min egen spegelbild förförsta gången på... eh.. på... första gången.. någonsin?

Jag må va röd i ansiktet, men vafn..  Jag är ju faktiskt snygg! shit, jag bara mår bra, älskar mig själv, det enda jag behöver är ett ställe där jag slipper mina bröder. I övrigt så är mitt liv helt perfekt! Jag vet att sånt är farligt att säga. Men det är ju det. Visst saknar jag sån här typ, kärlek, men och? Bara för att ingen verkar kunna känna något för mig på det sättet, så varför ska jag inte älska mig själv å njuta av mitt liv? Fuck the world cause here I come!

Fast någon skulle kunna få ge mig en ny garderob, jag har tumlat sönder nästan alla mina kläder >.<
Men jag har köpt en ny tröja, den syns på bilden där uppe, plus skor :D <3 LyckaLyckaLycka


Och förresten, ge mig linser för jag har tappat bort mina glasögon igen!! >.< 



Låt oss äga världen och älska alla disneyPrinsessorna!  

image3

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är vacker Linda, låt inte nån annan säga emot det! Love you Kram

2007-12-26 @ 23:20:05
URL: http://www.friday13.blogg.se
Postat av: Jag är underbar - fan ta mig (Minna)

du är underbar - fan ta dig! ;)

2007-12-27 @ 17:57:39
URL: http://termometer.blogg.se
Postat av: Jessi.

BRA ÄLSKADE!
Älska dig själv, för något annat är inte godtagbart.
Du är vacker, på både insidan och utsidan. GLÖM ALDRIG DET!

2007-12-28 @ 00:07:21
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0