Alkohol.

Jag har druckit en väldans massa alkohol denna helg. Shiet.
Tänk att jag har inte mått så bra på fruktansvärt länge. Jag sörjer att helgen är över och att jag måste gå med ett fejkleende i skolan i fem dar innan jag kan skratta å må bra med massa alkohol i kroppen :P
Att dricka en vardag, när det inte är ett undantagsfall, det går inte, jag tänker inte sluta som något jävla fyllo på en parkbänk.

Men att dränka allt bajs i alkohol det går, det går på riktigt. Jag skrattar och ler, allt känns så sjuuukt bra. så börjar alkoholen avta och sakta växter klumpen i bröstet fram och jag bara känner mig helt förtvivlad. Jag vill ha mer alkohol, sova gör jag väldigt oregelbundet, och jag kommer upp fem på morgonen, någonting är fel. Är det bara jag som ser det?

Jag har börjat röka som en borstbindare igen. Dags att jag tar itu med mina problem innan jag lyckas knäcka mina lungor på en vecka.. Men det är så jäävla jobbigt. och jag vill bara gömma mig. Gömma mig från alla mina problem.

Men den famn som jag vill gömma mig i, är ett av problemen jag behöver gömma mig från. Allt bara suger och som jag har sagt hela helgen,

"Jag är nykter, det suger, för mitt liv suger.. "

image6

Kommentarer
Postat av: Jessi.

Glöm inte att jag älskar dig. Och att jag ALLTID finns här.
Allt kommer att ordna sig, även fast du inte tror det nu. Men allt blir bra, med tiden.

Du är den starkaste jag känner. Du klarar det här, älskling.
(L)

2008-01-20 @ 21:09:52
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0