Att vara eller inte vara, det är frågan.

Om en vecka har jag min vistelse i göteborg, jag är helt taggad och längtar jättemycket!
Måndag den fjärde februari klockan 09.06 går mitt tåg och sen bär det av till Galenskaparnas stad! Och jag ska besöka allt. Allt, allt, allt!
Feskekörka, Poseidonstatyn, Lorenbergsteatern, Nya varvets kyrkogård, allt allt allt!

Och jag ska må så äckligt bra av att slippa den käre huvudstaden en stund. Tågresorna kommer innehålla massa skrivande på manuset till tvserien på projektarbetet. Eftersom jag kommer hem väldans sent på tisdagen så måste jag hugga Rickard på onsdagen och börja planera hela tv-serien! :P

Jag har mina idéer, men jag måste prata med några människor innan jag kan säga vilka som gör vad!

Rickard är dock den ledande ängeln som hjälper mig nå så otroligt mycket, tack lilla du! Du förstår inte hur glad över att ha dig som min underlige vän ;)

Jag är dessutom helt taggad till teaterfestivalen som äger rum i april! :D

vecka 17 går den av stapeln och jag längtar.

Jag håller dock på att tappa min röst och målet för oss i den lilla "potpurrigruppen" är att ha kört igenom dom sista scenerna nu på onsdag, tufft, hoppas rösten håller i lite mer än en vecka, sen kan jag tappa den! :P

Men som sagt, Göteborg är det som ligger närmast i tiden, så jag längtar, och jag ska fett åka kortedala spårvagn! :D *sjunger*

Mitt liv är rätt bra just nu.

Så förresten Teatertvåornas uppsättning av gökboet, dom va grymma, ägde så det nå otroligt alltså!
NI VA SÅ SJUKT BRA!!

Sist vill jag bara säga att jag ställer upp för dig Malin, till 100% för du är helt underbar!
Och helt ärligt så tycker jag att Linda kan ta sig, för jag har fått veta saker av folk jag litar på som gör att Linda tappar mer och mer trovärdighet i mina ögon!
Så you're lovlie darl! <3

image8


Kommentarer
Postat av: Jessi.

Snygging! Jag kräver lite Mario-time snart. Och krogen!
Älskar dig!

2008-02-05 @ 00:20:20
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se
Postat av: Jessi

Hur gick det i Götet?
(L)

2008-02-07 @ 11:38:28
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0