hoppla

Jaha, så va den födelsedagen över. *suck* Tiden springer iväg och jag haltar efter, som den krymplingen jag för tillfället blivit.
Operation i måndags som har resulterat i att jag har massa ont. Sugit värre. jag önskar att 19årsdagen hade varit lite roligare. men det är mycker man önskar men inte lika mycket man får.
Jag har dock tillbringat dom senaste dagarna framför tvspelet, med Kingdom hearts 2, helt sjukt roligt spel, jag älskar älskar älskar det! Singstar blir det ju förstås inget, jag får ont så fort jag försöker använda magstödet. Jag menar, DET SKA INTE GÖRA ONT NÄR MAN NYSER!
Ja jag vet, jag överreagerar, men jag blir tokig. nån ska dö och det är inte jag.

Men för att byta samtalsämne, varför har man s.k. backstabber vänner?

Jag har precis avslutat en vänskap med en person jag trodde var min bästa vän. Inte nog med att hon betedde sig illa i ett syfte, utan hon antagligen har ljugit för mig i alldeles för många år. Ja, jag kallade henne för slampa. Men när hon skryter om alla killar hon legat med, så ursäkta mig om hon dumpar en vän till mig som jag faktiskt bryr mig om, att jag kallar henne slampa. Men så går denna vän, som nu har sjunkit lite i mina ögon, och berättar för slampan vad jag har sagt. Så det blev ett Ramaskri, och denne vän då, Herr C, han säger att hon var oskuld. Men oj hoppsan, vad hände med alla killar hon knullat på sen hon va 14? Mytoman är vad dom kallas. Fast frågan är vem ljuger hon för? Mig eller Honom?
Och för att bekräfta hur inte slampig hon är (?) så berättar hon för mig att jag har inget liv men det har hon, för hon är gravid och bor med sin pojkvän (!?), Vänta, hon dumpade Herr C för mindre än två månader sen, nu bor hon med sin pojkvän och är gravid?
Så jag ifrågasatte detta om huruvida inte det va slampigt? "Men jag har frågat C och det är okej med honom"

Stackars dumma idiot. Hon är fan inte klok. Och för att stärka mitt egna ego, så träffade jag två gamla klasskamrater från mellanstadiet, som vi gick med hon och Jag. Och jag berättade detta och dessa sa med en äcklad min,
vem fan vill ta i henne?

Är det bara jag som ifrågasätter hennes mentalitet eller är jag helt bort i tokemoset?


Btw, Harrys på lördag, yaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0