jadå,

Midsommar var trevligt. Över lag i alla fall. jag gillade folket där och jag trivdes verkligen :).

Sen kom samtalet från Idiot.. Han måste sluta ringa mig. Även om jag blir glad av att höra hans röst så har han han en tendens till att söka bekräftelse på ett negativt sätt så att jag mår dåligt efter våra samtal. Jag vill inte sitta och skaka när jag har honom i luren. jag bryr mig verkligen om honom, men jag måste bry mig om mig själv i första hand. Jag måste sluta vara så snäll och omtänksam så att det går ut över mig själv. Jag måste bitcha till mig, samtidigt som jag förblir lika stabli och lojal som innan.


Hjälp?

Nu ska jag slöa vid tv.. och sen jobba lite på mitt företag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt företag??

2008-06-22 @ 21:22:11
URL: http://seethesun.bloggagratis.se/
Postat av: Angie

Haha, jag är också precis sådan. Usch, vad jag hatar det ^^



Ja, det gjorde vi! Jag var tillochmed ner en gång till senare på natten och tog mitt andra årets första.



Tack för en skön midsommar!

2008-06-23 @ 13:59:02
URL: http://intesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0