woho, jag ska plugga mera! ~.-

Komvux, det är där allt händer. Från den 4e Augusti pluggar jag igen.

Jag börjar med Franska steg 1 (YES:D) och Religion A, Matten (B) är pågående över hela terminen och andra halvan läser jag Tyska steg 2 (:D) och Svenska B (som visserligen är förkortad med en månad, för att jag är så bra!) 

Jag börjar plugga två månader efter att jag tagit studenten.. och bäst av allt, utom dom s.k. grundämnena får jag välja hur som helst vad jag vill läsa, Jag har kommit fram till att det är huvudsakligen språk jag vill läsa. Tyska och Franska prio ett och jag ska se om jag kan få in lite ryska.. det är grejer det :D Sen är det ju latin, och massa andra språk jag vill lära mig.. jag vill kunna massa språk, det vore cool. Spanska och Italienska vill jag också lära mig.

Snart ska jag åka och va med världsbästa Jessi. vi ska kolla på Sex and the City och bajsa på omvärlden, med massa skräp att äta förhoppningsvis. <3

Såhär kul ska vi dock inte ha det, idag :P

Kommentarer
Postat av: Jessi

Fulaste bilden på kunde hitta eller? :p

2008-06-19 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0