Regn.

tjugo över fyra på morgonen anländer jag med nattbuss till ett regnigt Vällingby. Mmm.. Nattbuss nummer två går en minut över ett. 40 minuter att fördriva. skojjigt. Självklart kommer väktaren och säger att tunnelbanehallen ska stängas så vi får stå ute i regnet istället, ännu mera Mmm..
Någonstans i mitt huvud slår det mig att, nej fan det går inte. Jag kan inte stå här i 40 minuter när det regnar, inte när det tar ca 20 minuter och gå! Så det blev till att promenera. Det enda som störde mig något så ohyggligt med min promenad var att mina skor var blöta, = mina föttter var blöta.

*
Det kommer en historia om blöta fötter och orientering imorn
*

Jag lyssnade på två halvfjolliga låtar som kom med samsungen när min styvfar köpte den för väldans länge sen. Men jag har glatt gått och spatserat till "are you online?"

Min promenad ledde dessutom till många taknar. Jag vet inte vad jag vill och vem jag är längre. Jag vill bara bryta med ALLT och försvinna, långt bort. Det enda som håller mig kvar i stockholm är miniteatern.

Miniteatern utgör det största glädjeämnet i mitt liv. Var jag tvungen att välja mellan Mini och Sex så skulle jag nog faktiskt välja Mini.

*Dedikering till Mini kommer också imorn*

§Lindas nattliga lite lätt påverkade plusLista§
* Miniteatern. Tack för mitt liv <3
*Sex
*Lördagsgruppens Shakespeare Collage på söndag!  (förvisso också mini, men på olika plan)
*Philip Zandén Han är cool och jag vill se honom på scen snart igen.
*GÖTEBORG
*Fjortismusik i regnig promenad.

Fem punkter för inatt. Godnatt allesammans.. Jag borde gå upp sju, men det blir Znooz till typ kvart över åtta (A) Förlåt, men jag kommer vara på Carlssons till halv tio istället för nio..

Btw, Linda goes Lärare på mini imorn!

Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Emma

god natt!!

ha en underbar lördag! =) kram emma!

2008-05-17 @ 05:26:59
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0