asså, ja ibland så..

Jag saknar min gamla högstadieklass ibland. Men inatt fick jag en lagom dos av grabbhumorn i 9e. Jag klarar mig ett bra tag framöver.

Men ni ska få skratta åt det jag skrattade åt inatt.. lol ^^


2:52amRash

Fuck you.

2:52amLinda

haha okej?

2:52amRash

Hör du vad jag säger?

2:53amLinda

ja. ^^

men jag undrar varför

2:53amRash

Fuck you.

Så jävla bra uttryck.

2:54amLinda

haha, ja det är ju sant.

2:54amRash

Använd mycket i teatervärlden har ja hört.
Linda

det beror i vilken del. Det finns inte med så mycket i Brecht och Tjeckov, men i många moderna pjäser ja ^^

2:56amRash

Fuck you.

2:56amLinda

yep

2:56amRash

Hör du vad jag säger?

Funtar på och sätta ihop en pjäd..

pjäs.

2:56amLinda

kör hårt

2:57amRash

Men enbart en replik. FUCK YOU!

2:58amLinda

haha. det skulle faktiskt gå. men det är förjävla mkt arbete runt det

3:00amRash

Nejdå, jag känner grabbarna på dramaten lokalteatern i Tensta osv.

Hästar. Nu ska ja röka crack.

FUCK YOU

3:03amRash is offline.


Kommentarer
Postat av: Jessi

HAHA!

Helt underbart.

2008-11-13 @ 20:06:12
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0