ett litet ord.. eller en flummig mening..

Imorn ska jag tvätta.. blä.
Men jag har även bestämt mig för att jag ska klippa mig och köpa hörlurar.. har jag råd? nej. bryr jag mig? återigen, nej.. ^^ jag är hemsk.. älskar mig<3

jag får 400 i lön av Miniteatern vilken dag som helst.. sen får jag 600 den 14, för att jag spelade teater i örebro.. woho, jag är en betald skådis *wiiie* :D
sen den 26, vilket inte är så lång tid kvar ändå, så blir jag ganska rikiriki :D<3

Jag är rätt glad för stunden.. ska gå och lägga mig strax. ska bara borsta tänderna.
Men det va min jobbarkompis som bara släppte en kommentar helt random som fick mig att skratta å bli glad.. En kommentar.. Det är inte klokt, med tänke på hur folk har försökt peppa upp mig i helgen.. så kommer en knäpp kommentar och jag är hur gla som helst nu..

hahahahaha..



men men.. dags att sussa, tvättstuga imorn, och måste typ sortera tvätten vid nio -,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0