godnatt, sov gott.. och gör att slut min natt aldrig tar, ikväll..

Jag är nervös, nervös nervös nervös!! baah.
Imorn ska jag söka teaterhögskolan. nervös!!
Först ska jag förbi Frida med nycklarna till mini.
efter teaterhögskolan ska jag jobba med Christoffer "får Linda och skratta så att hon kvävs ibland" Holmberg. så det är rätt chill.

Tisdag är mer chill.. ska typ traska runt med farmor i kista.. och hoppas på att mina "örebropengar" droppat in då. För isåfall ska jag bjuda min lilla rara farmor på lunch och bio<3 Sen blire lite mini.

Onsdag så får jag cash cash cash! 6100kronor och 50 öre om man skall vara exakt.. hurra, hurri hurro! (älska 50öringen xD) Då ska jag klippa mig rätt tidigt och sen ska jag möta lilla Jessica i Vällingby och vi ska åka in till stan å älska varandra. (och denna gång ska det banne mig bli av :O)
halv tolv-tolv har vi sagt. vid tuben? <3
Sen ska jag inte jobba på mini, för jag ska till västertorp och vicka för Christoffer.

Torsdag då ska jag ha en mysförmidda med Minna.. å sen jobba.

Hela tiden, bara jobba jobba jobba.. vilken tur att vissa av mina vänner har förmiddagar lediga<3

sov gott.. tror inte jag kommer göra det.. men får försöka..

Kommentarer
Postat av: Jessi

Halv tolv-tolv. CHECK!

(L)



Och tack! Och nej, du är lika snygg i glajjor som jag! ;D

2008-11-24 @ 02:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0