Jag saknar en gammal vän.. Snögubben kallas han för.

Jag blev så arg på jobbet idag.
Elinor var sjuk och det var en vikarie istället, Ann heter hon, helt underbar tjej. Det va jättekul att jobba med henne. Sista gruppen på tordagar är en nivå trea, och treorna brukar få testa att simma i den stora bassängen varje period för att vi ska se om dom är redo för nivå fyra. Detta gjorde vi idag. Men det var en jävla kärring som skällde ut Ann och barnet för att dom inte simmade tillräckligt snabbt (!?). Ann kom in lätt frustrerad, med tanke på att Kärringens utbrott hade fått tjejen att börja gråta!!! Då blev jag fly förbannad.. men hon var i bassängen så jag kunde inte gärna hoppa i efter henne å skälla ut henne.
Sen tog vi ut en pojke och samma sak sker igen.. Jag blir så förbannad! Dom tog upp kanske, en meter av banan om ens det, det var två banor ute dessutom.. så dom kanske tog upp en av tio!? vafan liksom.. Är det så svårt att simma förbi?
Så när våra lektioner var slut tog jag upp en konfrontation med denna "kvinna". Hon var jätteotrevlig och när Ann försökte säga nånting (lugnt och sansat) säger kärringen; "jag vill inte prata med dig, du är så otrevlig". vem var det som var otrevlig!?
GAAAAH.
Sen tog vi upp det med dom som jobbar permanent i simhallen. Och när dom försökte konfrontera henne så började hon hitta på helt annorlunda än det som skett. Jag kan inte tala för vad som verkligen hände därute, men hon började vrida på sanningen över diskussionen jag hade med henne.
Efter att hon hade gått sa personalen att hon va typ sjuk i huvudet. HAHA. ägd kärringjävel. Om hon skulle skapa fler problem nån gång så har jag rätt att visa henne ut.. SYND..

Men för att lämna sura kärringar och gå in på diverse känslostämmningar och konstateringar.

Det är minusgrader ute. just nu minus 3. Var är min snö? var är min mysiga jul? baah.. skit att det bara är början av november. Men det är över snart ^^ om dryga veckan får jag förhoppningsvis sexhundra. och då ska jag klippa håret. och betala ett läkarbesök.. -.-
Jag vill bygga en snögubbe.. NU..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0