Lindaintelängreledignåndagalls.

Idag har jag gett bort min enda lediga dag. Nu jobbar jag sju dagar i veckan undantag lov.

Men det var för miniteatern och därför kan jag gå med på det.. jag får bara se till att ha ett stukturerat liv..  gå och lägga mig en bra tid och inte flamsa runt så jävla mycket.. det kan jag nog klara av.. men jag pallar inte så länge jag bor hos pappa.. det är pappahelgerna som kommer förstöra hela min struktur.. myyh..

Men nu när jag börjar betala hemma kan väl mamma inte tvinga mig att bo hos pappa.. eller?
Jag ska undersöka detta..

Onsdag va mys.. förutom att min bror låste in mig och jag missade bussen på grund av det. Kom några minuter sent till Mini, och fick veta när jag tumbla in och slängde av mig kläderna att ingen Nathalie va på plats och att jag fick kila in till babygruppen och var där istället.. 20 min kortare än annars men ändå samma lön.. yaay.<3
Sen ska jag ta stora tisdagen, i alla fall temperärt. vi får se hur allt artar sig sen. ^^
Efter Mini blev det en tur till kungshallen med Petra. Vi åt god mat å tyckte att vi såg Göran Persson. Visst, det va inte han med det va feeeett liikt xD
Sen kom jag hem.. chilla en stund. och efter det bar det av till att möta upp grabbarna vid coop.. feeett kul ^^

Nu ska jag sova.. har en arbetsintervju vid tio xP godnattis.

Jag längtar till December.. Julstök och övningsköra :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0