En arg tanke + övrig tv-filosofi.. ^^

En man blir intervjuad i insider, hon som intervjuar frågar om hans brottsregiseter, då han är dömd två gånger för misshandel,
Han säger,
   "Den här senaste gången mot min fru kan inte räknas för jag trodde hon va otrogen och konfronterade detta..
SAY FUCKING WHAT?!
Ja juste, hon hade ojoj, hon råkade ramla ner för trappan helt olyckligt också. Om kvinnan hade ljugit så hade väl snubben inte stannat kvar? Asså, hur kär jag än vore skulle jag inte stanna hos nån som fick mig dömd för misshandeln på denne. Visst, jag skulle säkert vara så dum att jag stannade med en snubbe som misshandlade mig, men jag skulle faktiskt kunna anmäla honom, tror jag. Baah.. Idiot.. -.-

Jag är helt kär i Özgür  Acat som stoppade en våldtäkt, Han sa i efterlyst alldeles nyss "asså, jag tänkte jag ska göra det på ett bra sätt, inte så vi börjar bråka eller så utan så det blir bra. Jag gav  honom inte den arga blicken utan den fina blicken.." asså, helt söt =')

Asså, jag bara reagera på ett namn.. det är fett hemskt.. men snubben i Efterlyst heter Pullagurla.. say what? :P

Asså, Leif GW Persson behöver få ett ligg.. LOLZ 

Leif GW Persson är läskig.. han berättade om sin vän som sitter i fängelse på livstid för mord, han har en liten Underlat, "Den har han haft stor nytta av" W-T-F-!-?  

Och jag har funderat på näsvidgarreklamen.. varför säger han "Nu vill hon att jag ska prova hennes nya näsvigdare, jaja det funkar ju för henne varje natt" när hon ändå inte har en sån på sig!?!?! LOLZ

Jag kollar för mycket på tv.

Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0