missmodet som tuggar på mig.

Jag är påväg från Jobbet just nu denna söndagkväll.
Tanken på alla söta barn som lär sig simma, 7-14 gurppen när dom är lite äldre och inte kan simma, och kvinnosimmet. dom två sistnämnda är härligast. Idag var det en tjej i 7-14gruppen som lärde sig flyta, hon gick från att inte våga doppa huvudet till att flyta. Sen skrek hon i största glädje, JAG FLÖT JAG FLÖT!
Kvinnosimmet, där är alla så glada för att ens då chansen att lära sig simma vid vuxen ålder.. Jag har fått höra många gånger vilken duktig lärare jag är av dessa kvinnor.. helt undrbart <3

Men det är en sak som tar emot så mkt att jag inte vill jobba där.. En av mina kollegor typ avskyr mig. Alltså verkligen AVSKYR. jag vill inte jobba där.. jag blir bara ledsen av att se henne =(
hjälp mig någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0