Nääää... när ska det ta slut?

Jag orkar inte.. jag orkar verkligen inte!
Jag har så äckligt ont i min handled.. jag vill bara gråta ='(

Nu äre dags igen för att äta smärtstillande igen. Va kuuuul... Nej.
Varför?
Jag kan komma på en sak som är bra i mitt liv, en sak av ganska många saker. Det är mitt jobb. Jag får plaska runt med små raringar i vattnet ett par dagar i veckan.. men där tar det stop. varför alltid denna misär? jag förstår verkligen inte..
Jag är så förbannat trött på detta.. snart skjuter jag mig i foten eller nått, då har jag en anledning till att ha ont!!

nu ska jag kolla klart på spin city och sen sova.

ledsen krokodil säger godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0