nattnöjd och Julsugen!

Nu har jag beställt nästan alla Julklappar..
Jag är coolast i hela världen.
Jag har bara en handfull att köpa till nu.. och det äger! :D<3
Snart kan jag sitta å slå in Julklappisar..

LyckaLyckaLyckaLyckaLyckaLyckaLyckaLyckaLycka

Jag är helt julig och längtar..

Jag köpte en chokladkalender i tisdags.. lööövli <3


och lite dagräkningar (om man räknar med att det är den 20e):
om 10 dagar är det första advent
om 11 dagar börjar Julkalendern :D
om 17 dagar är det andra advent
om 23 dagar är det Lucia
om 24 dagar är det tredje advent
om 31 dagar är det fjärde advent 
om 33 dagar är det Julafton

Julen är fett näääära :D<3

Kommentarer
Postat av: Jessi

VARFÖÖÖR GÅR DET INTE ATT KOMMA FRAAM TILL DIIIN MOOOBIL?!??? Jag blir vansinnig snart!



Har du hört av dig idag??

BAAAAH!

2008-11-20 @ 13:52:44
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/
Postat av: Jessi

Btw.. varför vara uppe så sent när du visste att du skulle upp tidigt idag?



Miss you..

2008-11-20 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0