på väg till jobbet, i snökaos..

Nu sitter jag på tuben, är lite sen men Christoffer visste om det..

Jag va på teaterhögskolan idag(!!!!) det gick faktiskt bra.. lyckades tona ner och göra Peachum manligare som Malin sa..
hoppas dom också tyckte det xP

tåget jag sitter på är försenat.. på grund av snön -.-
Men jag kan ändå inte låta bli att vara glad åt snön.. hellre det är omysigt regn och äckel.. måtte detta bara hålla i sig en månad till.. för om en månad äre julafton! :D<3

Jag börjar närma mig farsta.. hoppas jag inte blir alltför sen :P
Jag ska låna en våtdräkt, det är fett kallt i vattnet -.-

Men nu är jag på stationen innan. hoppas mina örebropengar kommer imorn :P Men Cecilia tror att dom gör det.. så jag hoppas hon har rätt..

peace out.. puss och kram skumbanan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0