pretty women, at the mirror, siluetting..

Onsdag va kaos men mys.
Jag vaknade tre (INTE BRA) skulle vara på mini halv fyra.. Kom sent, men Lena är rätt överseende om det inte händer varenda gång. Men ibland är hon lite för överseende.. men jag tycker ändå Lena är bäst<3

Jag träffade världens bästaste SofiaOnsdag. (Jag har redan nån gång förklarat varför jag kallar henne för det :P)
Vi gick till Tacobar å åt mat helt gott.. sen drev vi runt på Åhlens tills det stängde å sen blev det fika.



JAG BLIR SÅ STÖRT GLAD AV SOFIA!!!<3
Värsta Ljuset <3

Vi fick värsta feeta chokladmuffinsen på Waynes Coffee<3






Torsdag ska jag träffa Jessi<3 Happy happy happy.<3
Stört länge sen å jag saknar som  få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0