slut på bränsle..

Jag bara orkar inte.
Saker och ting är inte som dom borde vara... jag vill inte gå genom varje dag och kämpa för mig själv, ensam är stark? bullshit,
Jag orkar inte känna mig så ensam i den här världen. Jag kan inte vara själv just nu, för jag blir så deppig...
Jag är så jävla sämst..
Det känns som det.. Ta nu när vi spelar Godspell i min grupp på Miniteatern.. jag kämpade med att lära mig så mycket jag bara kunde, allt för att få beröm. Jag kan inte ta obefogad beröm. jag vill ha nånting som är sant.. även om jag får höra att jag är sämst, så syns jag.. jag känner mig så osedd nuförtiden..
Jag lärde mig en halvlång sång, hela sången, på två dagar.. allt för att "synas", för att få den berömmen som mitt osäkra självförtroende behöver. M. Säger till några som kunde två rader, "Bra att ni börjar lära er texten.." Det sved. otroligt mycket..
Jag kämpar och känner mig så osedd och icke existerande.. dom två senaste åren har jag nästan brytit ihop innan föreställningarna, Gråtit vattenfall.. borde inte det peka åt att jag kanske behöver mer stöd? 
 

När ska jag få växa?


Kommentarer
Postat av: Minna

<3 du är inte sämst <3 du är i en klass för sig <3 du är bättre än bäst <3 det kommer ag alltid tycka <3 även om jag inte säger det så ofta <3

<3 jag ärlskar <3

2008-11-02 @ 00:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0