Statsminister Linda Borglund?

Jag kan inte sova.. har fastnat vi valvakan..
Egentligen har jag inge koll.. men det löser sig. Det är nån som vinner i alla fall, så nånting kommer ju att hända xD
Obama ligger ganska bra till..

Jag ska skapa ett parti i Sverige.. det ska bli bäst. Jag ska bli statsminister och Petra ska sköta ekonomin. det kommer bli bäst!
Jag har tänkt på detta i typ tre år, och snart kommer jag verkligen sätta mig ner och planera detta.

Idag träffade jag eve, det va näääjs :D Vi rockade sönder vällingby.. myys<3

På fredag ska jag Minna och Sarah ha myskväll <3 och på lördag ska jag och Eve med folk ha en skräckissuparkväll :D I love<3

imorn ska jag träffa söta lilla LL :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0