Tomhet

Jag vet inte varför.. men jag känner mig bara så, tom? Jag brukar alltid säga att jag är trasig. Eftersom jag har handleden, knäna, ryggen, migrän å en massa saker som krånglar. En trasig kropp helt enkelt. Men det känns som att min insida är trasig också. Så all positiv energi och glädje som kommer in i mig rinner av mig nästan på en gång. Som en sil, så länge vattnet rinner så finns det vatten i silen, men så fort vattnet stängs av så rinner vattnet ut på ett ögonblick.

Varje sak jag inte genomför är ett stort misslyckande för min del. Och jag klarar inte av mina egna motgångar. Jag skapar mitt eget helvete och nu börjar det bli alldeles för outhärdligt.

Imorn ska jag tvätta och sen till mini. Ett migränanfall till, som sabbar för mig så kommer jag antagligen bryta ihop på riktigt.

utöver all motgång så har tisdagen haft en underton av besvikelse..


Kommentarer
Postat av: Jessi

Antingen så synkar inte våra mobiler, eller så vet jag inte vad.

Jag skickade SMS till dig igår, men de kom antagligen inte fram, för min sketna mobil går inte att använda ute på landet. Den är helt död på mottagning. Och jag har inte fått några utav dig, om du har skickat några?



Tröttsamt, så in i helvete.

I miss you.

2008-11-12 @ 10:59:45
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0