tunnelbanefilosofi

jag sitter på tuben påväg till jobbet. jag är sen.. *suxx* Men kommer i alla fall vara där när lektionerna sätter igång, vilket är det viktigaste i alla fall.. :P

Jag har funderat på en grej. Jag tycker rynkor är vackra. Det ger en form av kraktär och visar att man levt sitt liv. Helt fantasktiskt.

Jag är sämst och sov bort min tvättstugetid -.- sen blev det ingen klippning.. inte ens några hörlurar.. åh..

om 23 dagar kommer den största lönen jag har fått i hela mitt liv.. och då har jag bara jobbat två veckor.. mums :D<3

jag är hungrig. så fort jag kommer av tåget ska jag köpa nånting att äta! och jag glömde shampo, så blir väl också en ska jag måste köpa. suck.. jag har inte råd.. inte innan 26e iaf.. -.-

Jaja, peace out.. nu ska jag njuta av tuben.. hoppar nog av fridhemsplan eftersom jag måste byta till farstatåget.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0