Behind the curtain in the pantomime..

idag har jag sovit 14 timmar,  jag är egentligen inte särskilt glad.. men med pepparkakor och julmust kan jag inte vara ledsen.

För ett par dagar sen messade jag min gamla körlärare, jag har inte övningskört på mer än 22 månader.. senast jag körde va 28 december 2006. Det är galet länge sen.. I runda slängar skrev jag att det är Linda, hans elev från Scengymnasiet, och nu har jag skaffat mig ett jobb och att jag tänker börja övningsköra igen.

fick svaret;

"Hej Fröken. Jag har inte glömt dig. Jag har haft fullt upp. Ringer dig lite senare. Emanuel."

Jag blev i alla fall glad.

Idag har jag knarkat Shan "the man" Atchi, för att Manne påminner så jävla mycket om honom.. samma sjuka humor. Saknar att köra med honom, för det va så jävla kul. Det va liksom ingen sur gubbe eller kärring som satt å helt surt sa hur man skulle köra, utan Manne är helt störd, men har stenkoll på vad han gör. Det va så sjukt kul hela tiden. Jag vill köra mer, för jag lär mig köra bil och har sjukt kul hela tiden.. jag vill inte lära mig köra av nån annan. för Manne is tha man vad det gäller att köra ^^

Mitt andra knarkoffer idag är Freddie Mercury. Jag kan inte sluta lyssna på the show must go on.. Det är typ en queen/Freddie Mercury låt, sen The show must go on sjutton gånger, sen en annan låt, sen the show must go on sjutton gånger igen.. osv osv.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0