vem har kidnappat min vän, snögubben?

Jag är inte så motiverad till Internet längre. Bilder på bdb kommer inte upp etc etc.. :P

Tisdag va najs.. Lussebullar är vackert..<3

Onsdag va underbart.. har saknat Jessi som galet <3

Idag torsdag. Fett mysigt med affärsrullande med Minna.. <3

Jag har handlat.. JAG HAR JU FÖRFANN CASHFLOW..  jag är så sjukt lycklig.. Pengar är typ inget hinder längre. heeelt coolt..<3 Jag har köpt kläder för typ tusen spänn! aldrig hänt förr. Inte utan ångestkänslor i alla fall.. Lycka lycka lycka lycka lycka lycka lycka lycka<3

nu ska jag sova.. imorn blire jobb och sen LindaEvfeMys som inte blir LindaEvfeMys för att Dollar också ska komma..

peace out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0