Blodigt allvar.

Shazbot. Nu var det roliga över. Jag har inte haft mens på kanske fem månader, eller mer, typ över ett halvår.
Men nu när jag haft p-staven i  en månad så *POFF* för att Linda ska bli lite ledsen så låt oss bloda lite -.-
BAAH.
Idag har jag sovit hela dagen typ :P somna som en sten inatt, vaknade av väckarklocka vid halvtio, tvingade upp Anton som skulle till jobbet, gick hem till mig, kollad på ett avsnitt av Mork och Mindy och tvärslocknade sen. Vaknade igen vid tjugo över två. Jag är utvilad :D

Tänker ligga kvar i sängen och bara njuta av att inte göra nånting tills imorn ^^ Imorn ska jag städa järnet. och typ börja flytta möbler. ^^

Jag är på asbra humör, trotts att jag har mens och borde ha PMS. men icke då. Jag tror jag är för utvilad för att tycka att livet suger. Jag å Fia flytta vår myskväll till nästa söndag istället <3

Nu äre dags för Mork och Mindy.

Simma lugnt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0