en regndroppe på näsan.

Eftersom bloggen var ur funktion när jag skulle blogga igår bloggar jag för igår nu istället.

Jag sov. alldeles för länge. Bah. måste bli bättre. Åkte in till stan kramade på Pello, vi träffade på Benny, Sen även Smultron och en till tjej från Scengymnasiet som jag pinsamt nog inte kommer ihåg vad hon heter. Men hon är en go tjej i alla fall.
   Sen var det dags att möta herrarna. Anton hittade jag först och sen hittade Anton i sin tur sin klasskamrat Erik, som va en trevlig prick. Pello avvek och vi styrde oss till McDonalds. På Donken sprang jag in i André (en påg med änglaröst i särklass) Han sa att han saknade Mini (vem saknar inte mini o.O) Efter Donken sprang jag till Pressbyrån och dom till biografen. När jag sprang på drottninggatan påväg till hötorget så sprang jag in i Disa, det blev en snabb kram och sen skyndade jag mig vidare. (Ja jag träffade typ alla i tisdags)
Vi köpte våra biljetter och satte oss i salongen för att se MAMMA MIA!  Världens största lyckopiller. Jag blir glad av att tänka på filmen.

Vi åkte hem till Anton och spelade BRAWL :D äger så hårt.. ^^

När jag gick hem regnade det och jag hade typ migrän. halvvägs så fick jag en regndroppe som fastnade på näsan den höll i sig hela vägen hem. Den var irriterande, men på nåt sätt illustrerade den hur mysigt regn är.. Jag är som en regndroppe ibland,
   en i mängden, på näsan är jag irriterande men jag är på ett sätt mysig och ibland lite kall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0