hey tidelipom, an actors life is fun.

Jag älskar mitt liv.

Är hög på livet. Det va så länge sen så jag mår bara så bäst.

Jag känner mig inte ensam som förrut, jag uppskattar istället tiden jag har med mig själv. Jag har fått bättre hållning (hur det nu gått till, har bara tränat i en vecka :S) Jag är allmänt piggare, är gladare och bara njuter av att existera!

Idag träffade jag underbara Sofia Onsdag. Det är så härligt att träffa henne för hon är så glad. Så jag med min nyvunna glada energi med hennes glada energi va som jackpott i en spelmaskin (som råkar vara en del Av hennes jobb ;)
Vi åt sushi, jag testade en margerita (klart godkänd) och sen gick vi och såg Stepbrothers, oj så vi skrattade. Fantasktiskt rolig film (ajabaja hade så inte råd med det!!!)

Förträffligt underbar dag helt enkelt.

Torsdag ska jag träna, ska ta ett pass core och en spinning (35 minuter 55minuter var liksom = död)
Sen blir det nog lite BaraLindaMartinTid för det va så länge sen.. älskar min Martin.. puss på honom <3


Kommentarer
Postat av: Jessi

Nä, det är inte dig jag syftar på, även som du är aningen irriterande också ;)



Hoppas vi ses på onsdag!

Älskareey också!

2008-10-09 @ 09:23:27
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0