I'ts nice to be importent, but it's more importent to be nice.

hola,

Igår var jag som tidigare nämt på afropowerdance, det va ju gaaalet kul. Man bara släppte loss och va helt crazy. fast på ett sätt va det endå inte min grej. får se om jag testar det igen Det fanns inte allt för många pass och typ inget matchar med hur jag jobbar.

Efter att jag tränat åkte jag på impuls över till Martin och Linnéas lägenhet och umgicks med människor jag inte träffat på ett tag.
Jag lät Linnéa leka lite, så jag har fått håret klippt och underhåret färgat till lite rött. Vilket fick mig att tänka lite. om hur jag ska renovera mig själv.

Jag Vill:
*klippa håret, typ som Elliott gjorde i scrubs när hon skulle bli tuffare, färga underhåret typ svart, (eller rött)
*pierca tungan
*fixa naglar
*pierca om naveln (när jag tränat lite till)
*tatuera svanken (ytterst eventuellt, jag är ju en skrajj typ :P)
*Vaxa bort en massa massa hår. (Släta ben är bäst)
*skaffa linser

Sen vill jag dra på ett spa och bara mysa sönder!! :D


Idag vaknade jag på Lilla Essingen. Tvingade upp Martin vid tre för att steka köttbullar åt mig. Det finns bara två människor på denna jord som kan göra köttbullar så att jag äter dom. Det är Martin och det är Pappa. Och Martins äger så mycket hårdare än Pappas.
Efter mat och lite hejdåkramar bar det av till Eriksdalsbadet för att möta Fia. Idag var det core och Spinning, NAJS! Jag va så galet slut efter spinningen. Efter tio minuter ville jag gå. Men nånting höll mig kvar och när jag trodde jag skulle falla ihop och dö ropade instruktören
   "Ni vet den lilla gubben i ert huvud som säger, det går inte mer? Ta ut honom ur huvudet och så cyklar vi över honom"
Det gav mig en sån galen kraft. Puckon från högstadiet gjorde sig påminda och jag bara krossade huvudet på Stefan det äcklet. Onskefullt, jag vet, men efter hur han fick mig att känna mig på varje tysklektion så är det inte konstigt.
Jag har aldrig varit tjock, men han fick mig att känna mig som jag vore alla sumobrottares mamma.

SHIT VAD JAG MÅR BRA AV ATT TRÄNA!!!! :D

Imorn ska jag först till Mini och sen träffa Sofia Onsdag, som jag så vackert kallar henne för att hålla isär henne från andra Sofior jag känner. Vi ska typ träna xP Bara för att jag har inga pengar och hon behöver ändå träna.

Och kärlek till Anton och Fia, det är ni som håller mig rullandes just nu. <3


Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2008-10-08 @ 20:25:25
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0