Jag är döden, jag har kommit för att bodypumpa dig.

Jag är helt fucking död i hela kroppen. Jag orkar inte lyfta mina armar för högt. Jag har varit på Bodypump idag, med andra ord. styrketräning, yaaay...

Jag har aldrig känt mig så slut och uppiggad på samma gång förr.
Jag mådde så dåligt och så bra samtidigt så det va inte klokt, och Jag hatade Sofia för att släpa med mig, men älskade henne ändå för att jag fick svettas lite. (Och så älskar jag henne för att hon är fett underbar <3)

Efter passet köpte jag mig en välförtjänt kebab ( mmm.. yummie. Kebab är typ inte onyttigt, det är bara brödet som är :P)

Jag bara känner hur bra det här va för mig. Nästa pass, Måndag, Afropowerdance, - jag längtar.. funderar på att slänga in ett pass i helgen bara för att <3


Jag har äckelhuvudvärk nu ='( Jag ska sova om en halvtimme, ska bara se klart filmen jag kollar på just nu, 

-Patch Adams. heter filmen ^^

"Laughter is contagious" Så jävla vackert  skrivet<3
än så länge är filmen helt underbar. ritkigt mys film, goda upptåg med lite hinder.. <3


Och för att världen ska veta, jag har funderat över vänner man har, och som man umgås med mer eller mindre.
Anton är typ världens underbaraste, och jag har blivit beroende av våra hundpromenader.. huvudvärken hindrade mig från en sån idag.. men Anton kommer å möblerar om med mig imorn så jag får skratta fånigt åt våra fåniga skämt.

Dude, Anton du har blivit en drog. Tack för att du finns. jag behöver sånna vänner som du <3

<3
sexigaste bilden nånsin, för både min och Antons del,, och Shaize vad lik jag är min mor på den bilden o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0