Måndagen som inte borde hängas.

Idag började jag jobba på riktigt *Wiie*
Jag jobbade med Christoffer som är en jättetrevlig kille och jag har absolut inget emot att arbeta med honom sju måndagar till. Hoppas bara att dom andra jag jobbar med är lika trevliga som C.

Imorn blir det besök hos Mormor. vi ska typ käka lunch och äta nån bakelse och ha det lite trevligt. :)

Onsdag är det Mini och kusinbesök och torsdag är det dags att jobba igen.. men då med en Rebecca.
Fredagar är ska jag jobba med en Nathalie och Lördagar nån som heter Pontus. Söndagar byter jag hall och istället för Farsta är det Högdalen och I högdalen ska jag jobba med en Lotta. Så hoppas allt kickar ass.

Och idag vill jag hedra minnet av Filip som dog i en moppeolycka för två år sen. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Och du har glömt bort att du ska träffa mig på onsdag eller?

2008-10-14 @ 13:40:46
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0