Men, NEJ?

ligger sömnlös (trots att jag kom hem från jobbet vid elva lite lätt sliten) och i bakrunden går ett tvprogram då dom ska få sitt drömbröllop, gullig tanke.. men för att dom ska må bra över sitt bröllop ska dom PLASTIKOPERAS!?!?!?!?!?!?! hur tänkte dom nu?

blir liksom lite agro!


Men för att släppa det och låta en fis komma fram istället.. (natthumor, alla måste skratta)
När jag sov hos Anton i fredags så kollade vi på scrubs innan vi somnade, och jag tänkte på en film jagsåg för något år sen, som heter Identity och den tänkte jag att jag skulle säga åt Anton att vi ska se, för det va länge sen jag såg den å den va bra typ. 
Så när jag kom hem efter jobbet i Lördags och slog på tvn, vilken film gick då liksom, jo IDENTITY :D så jag fick se den..  Fett glad ^^

nu måste jag fan sova, annars kommer jag inte orka träna imorn :P


Godnatt.. eller jag bjuder på denna helt fina Bild.. Det är på mig och Världens bästaste Anton. Min stackars avlastingsbrunn <3
Bilden togs av Nathalie i Fredags och hon har lyckats bigtime!

Bästaste vännen Anton :D<3

Godnatt alla barnen. och avundas nu duktigt en sån här fin bild jag är med på och inte ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0