Mitt nya liv.

Det händer att alla kommer på att dom ska ändra på sin liv. Är det min tur nu? ja kanske det.

Idag onsdag jobbade jag för första gången på mitt nya jobb. va i en bassäng i två timmar och får betalt för typ fyra och en halv. klagar jag? HELL NO.
Jag var bara vikarie idag. Jag börjar inte jobba på riktigt förrens nästa måndag. Men jag har så jäkla kul på jobbet *wiiie*
det är plask och lek, simma ett varv runt bassängen, öva bentag och lägg på armtag. Simlärare äger :D
Jag har inte ens räknat vad jag har tjänat idag. har inte känt något sånt behov. Life i wonderful :D Hon jag jobbade med, Johanna, vi två klickade rätt bra. Vi bytte nummer och ska träna tillsammans ibland tänkte vi. Träna är bra, men den kommande veckan äre Fia jag kommer träna med.

Imorn ska jag träna med underbaraste Fia <3 Bodypump here I come. Jag får ju ett gratis pass in i alla stockholmssimhallar, in på gymen och gruppträningarna. Jobbförmåner FTW.

På Fredag ska jag möblera om mitt Rum, Anton är frivillig volontär till att hjälpa till.. alltså, jag säger åt Anton att hjälpa mig, han säger kanske, jag säger kom, Anton säger att han inte orkar men jag tvingar honom i alla fall.. Snäll Linda ^^

På Lördag är det mini (ÄLSKADE MINI) jag missade ju förra lördan för att jag mådde dåligt, och idag för att jag jobbade. På tal om mini, jag ska göra Graziella i West Side story i onsdagsgruppen och Percival Brown i the boyfriend i måndagsgruppen. Linda och Frida spelar mot varandra hela tiden för vi ruuuules :D <3 Efter mini ska jag på fest med Anton my boy, och jag tror Sebbe skulle med.

På Söndag ska jag ha filmmys med Fia den sötaste av dom alla <3

På måndag äre Mini och sen Afro PowerDance med Fia i Högdalen. För vi är sötast av alla <3

Tisdag är slö dag och nästa onsdag är det mini och Step i Högdalen med Fia :D I LIKE
 
om 9 dagar, dvs nästa fredag, den 10e Oktober ska jag och Ida se "C Eriksson Solo" Shaaaize vad jag längtar <3
och om 101 dagar fyller jag 20.. Livet börjar arta sig.

Jag kommer bli träningsnarkoman om jag tränar massa med Fia, tränar med Johanna och simmar med Tini. Jag bangar inte :D Mitt nya liv är alltså, träna träna träna och Jobba <3
 Linda kommer bli fett smal å snyyygg :D

Jag är glad åt mitt liv. Imorn ska jag gå upp tidigt å städa så det går att möblera om mitt rum :P

Hejdå alla människor. alla typ åtta som läser min blogg :P




hitta den här bilden, har precis fått ner filmen på datorn. Den verkar som en fin film, och jag blev helt kär i bilden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0