Så det kan gå..

Onsdag, försökte kontakta Jessi, nedslag. =(
åkte till mini till mina söta små tomteverkstanbarn. Tummen upp, dom är så himla duktiga. FIck dock ta en gråtande Maj idag igen, precis som förra veckan, men idag behövde vi bara gå på toa och sen hann hon bli glad och gjorde det hon  skulle exemplariskt utan att gråta. Jag älskar att vara pedagogisk.

Efter mini åkte jag till Rissne och kasta massa kärlek, samt fick massa kärlek av mina söta små kusinkorvar.  Dom är så galet söta! och dom har blivit så galet stora.. Vad hände med mina bäbisar!?!?!? Asså, lillplutt fyller ju två snart! om två och en halv månad.. oj oj., det är ju inte långt kvar alls. Det var ju bara nåra månader sen jag höll en 2 dagar gammal Noomi och nu blir hon två ÅR!! Gaalet. helt enkelt. Ja och Rebecca ska vi inte prata om. Hon låg ju och sov på min mage strax över ett halvår gammal varannan lördag i en hel termin.. hon har inte ens registrerats som att fylla ett år i mitt huvud, å hon är ju nästan fyra.. Hur har det gått till?
Vilket fall som helst så badade vi i badkaret idag, efter massa tjat så var det ju så att jag fick be veronica låna mig badkläder så hoppade även jag i. Det va.. Trångt. Men vi skrattade. Dom skratta så dom höll på att gå av alltså.. =') Efter massa bus och plask och stoj var det dags att kliva ur badet. Inte långt efter det så blev det läggdags.

Nu är jag hemma och har suttit och lagt en planering för lektionerna imorn. Fick ett samtal idag av jobbet. Jag är ju simlärarassistent, men orka säga det hela tiden. För jag står som "Simlärare 2" i listan över dagarna. Men nu går jag från att vara assisterande till Ansvarig o.O JAG SKA LEDA HELA LEKTIONEN, tillsammans med en tjej som ALDRIG jobbat i simhall innan. Grattis Linda, du med alla dina TRE dagar på jobbet har nog koll.. :S
Som tur är hjälpte Christoffer mig genom att ge feedback på min planering. Thank you darlin' är allt jag kan säga. Helt hjälpsam och go. Det gjorde ju min fina dag med minibarnen och kusinerna bara helt bäst.

Så med Christoffers hjälp blire nog asbra.. för med en planering har jag koll.. och nu har jag en jättebra planering! :D

Nu ska jag typ sova.. ska träna core och spinning imorn :P

Men har en fundering, ska jag köpa Sköldpadda för 100 kronor (Sköldpadda med akvarie och allt) eller ska jag klippa mig? Jag upptäckte att jag hade 200 på kontot bara sådär.. Me love<3

Tror det blir sköldpaddan.. eller klippningen.. Hm.. säg mig vad jag ska göra!! :P

Jag ska försöka låna pengar av mamma så jag kan klippa mig, färga håret och köpa sköldpaddan!! Det borde räcka med 300..

Well... peace out..


Kommentarer
Postat av: Jessi

Det gick/går jättebra att både skicka SMS och ringa till min telefon. Fick flera SMS och samtal igår, men inte från dig.. Så..



Men jag fattar inte vad du håller på med.. Varje gång vi planerat att träffas, så blir det inte av. Ena gången somnar du, andra gången har du glömt din telefon eller så har du inget batteri, eller så försover du dig och nu säger du att det är fel på min telefon.. Why?

Om du inte kan/vill/orkar träffas så behöver vi inte bestämma något.. Men nu när vi bestämt flera gånger och du kommer med ursäkter varje gång, så börjar jag faktiskt att tröttna. Jag vill träffa dig, det är därför jag bestämmer det med dig.

Och om du nu vill träffa mig, så gör det också. Svårare än så är det inte.

2008-10-16 @ 10:40:43
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag vill bara säga tack för din existens och för att du var den första att ge mig en gnutta uppmuntran på länge!

Jag älskar dig! <3

2008-10-16 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0