so much that I wanna do...

Goddagens. Måndag förmiddag och jag har nyss ätit lunch och njuter av livet. Tänkte träna nu på förmiddan men så blev det inte, men det gör ingenting för jag å Fia ska på afro powerdance ikväll.

I  lördags så va jag på födelsedagsfirande hos Antons klasskamrat, Vidar. och vad är oddsen, Vidar är lillebror till en gammal brevvän jag hade. Hon och jag träffades sommaren 99 så det är snart tio år sen :O och helt random hamnar jag på fest för hennes bror. Haha, så ironiskt. Detta ledde till att jag satt och läste alla brev jag fått av henne, vilket är ganska många, och i tre av dessa brev nämns faktiskt Vidar. Hihi skojjigt ;)

Nu tänkte jag organisera mitt liv lite innan jag åker till mini :P ha det så bra det bara går. peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0