1-0 till Livet

Sitter i sängen med laptopen och kollar på Mork och Mindy. Mitt nya knark helt enkelt.
bredvid mig har jag en skål med ostbågar och så stickar jag. Yummie.. Livet är på topp. Jag gottar mig i att slöa en måndag efter tre kvällars festerier. I torsdags firade vi Nathalie, Precis på tolvslaget där Fredag blev lördag gick vi ut på krogen och firade Martin som blev 19 den 19e och Anton som blev 18 den 20e. Lördag kväll var det hemmafest hemma hos vackra Lilla Dollar som veckan innan blivit 17. Mycket fest och mycket skojj.

Allting är nästan perfekt. Det enda som förefaller saknas är väl att jag inte börjat jobba än och därför inte får ett lönebesked som säger att nu får du massa pengar för att du jobbat så duktigt. Den kommer till den 25 november -.-

Sen vill jag vara mysigt kär också. För efter över ett år av hattande och rent av elak s.k. "kärlek" så vill jag träffa nån som verkligen betyder nånting för mig och som faktiskt behandlar mig som att jag är värd nånting. För jag är fullt medveten om att jag har ett fint värde och inte ska slösa bort mitt liv på en alkolist som vill höras och ligga när det passar.

Bränt barn skyr elden, men jag har rest mig rakryggad ur askan och är nu på väg att ta dom stolta stegen bort från alla svinerier. Fånga mig om jag faller, för snart flyger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0