en bra dag <3

Nu är det natt. Jag har börjat vara vaken alldeles för mycket nätter numera :P
Idag sov jag till sent. vakna åt mannagrynsgröt och sen blev det dusch. Efter allt detta vardagliga som är fullkomligt onödigt att veta så började min resa för dagen. Det bar av mot Sollentuna.
 Vi hade våran föreställning idag,

"Bra barn eller Negerhora"

Det är en pjäs som handlar om diskriminering. Vår arbetsgivare har varit antidiskrimineringsbyrån. Det hela var så uppskattat så att vi i applådtacket blev ombedda att spela i örebro den 23e (?) oktober *yaay* Det blir Sverige turné. Denna kväll va fett värd, gratis fancy mat och ett asbra uppträdande.. Me love. <3

 Lillebror skickade sin första låt till mig idag. Den heter Mamma å va jättefin. Jag och mamma satt å grät för att han va så himla bra<3 Jag älskar Simon, bara så att alla vet. Perfekt present till mamma!
Mamma fyllde 29 idag (tror hon ;) )

Jag knarkar Mork och Mindy. Snacka om fin rumpa Robin Williams hade när han va ung o.O

peace out. och grattis till Olle och Helen som också fyllde år idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0