GAAH!!

Jag blir så jävla förbannad!
Jag sitter på aftonbladets hemsida kollar in lite nyheter mycket om Anna Lindh, det är fem år sen hon mördades. Det är galet, tiden går fort. Och jag tror att hon skulle blivit Sveriges bästa stadsminister genom tiderna.

Men det är inte det som gör mig förbannad utan jag kommer till rubriken
 
"Hon slogs ner - av 20 killar"

Jag blir så jävla arg! Vad är det för stil? 20 killar som ger sig på en tjej! asså, det är typ det fegaste ever. Jag känner killar som tycker att det är kul att starta bråk och slåss, givetvis inget jag stödjer, men fråga dom och du får svaret, MAN SLÅR ALDRIG EN TJEJ. skulle mina polare få tag i dessa killar så skulle dom nästan mörda dom.

Dock så finns det lite hopp i den här världen, för det va ett grabbgäng på sex killar  där en ille ingrep, fick 15 pers mot sig som fick slag mot ansiktet, flera av dom med knogjärn och sparkar mot revbenen. Hans fem vänner ingrep även dom. Efteråt tog dom sig till akuten. fem av dom sex killarna fick sys.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3292882.ab

Jag fattar verkligen inte hur man kan göra så mot andra människor. Just nu önskar jag nästan att jorden hade gått under igår -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0