life's a bitch

Så var det dags för en uppdatering i mitt liv.
 nu sitter jag vid min nya laptop, eller korrigering, jag ligger på sängen med den på magen. Det är en sån otrolig känsla och jag bara njuter av varje sekund, för snart vaknar jag bergis och det finns ingen dator ^^

Äntligen kan jag sitta ner utan att saker lever sitt eget liv på datorn. hårddisken är dessutom typ fyra gånger större. I love it <3
Både prestandan och Ramminnet är mycket bättre.. ah, kan man vara kär i en dator så är jag definitivt det!

Jobb, Jag har 1 (+1) Jobb för tillfället. Som telefonintervjuare (och givetvis Miniteatern) i oktober hoppas jag på att jag får börja jobba som simlärarassistent, och det ser ljust ut. När jag har råd tänker jag gå en domarkurs och börja dömma innebandy, så det blir 3(+1) jobb. Jag kommer bli en rich bitch! Inom ett halvår kommer jag förhoppningsvis flytta hemifrån, och innan dess hade jag tänkt hinna med en mysig resa till grekland eller något annat lagom varm land. Tänkte fira min 20årsdag i utlandet, dvs, runt den 10 Januari :) Det är faktiskt bara 122 dagar kvar till födelsedagen. :D systembolaget here I come!

Om 31 dagar ska jag se "C Eriksson Solo" yaaay. Jag å Ida ska ha det fett najs på första raden och allt!

Allting känns så tomt nu. När jag äntligen lyckats sparka ut idjot ur mitt hjärta å huvud. Ska förbi honom imorn och hämta ett örhänge. Petra får följa med så han inte lyckas komma innan för byxorna på mig. Puckot försökte kyssa mig på en fest nyligen. Men jag vände bara bort huvudet och fick en blöt puss på kinden istället. 
Jag saknar inte honom, han har inte gjort annat än att såra mig och bete sig illa i ett år.  Däremot saknar jag "att ha någon" hur man nu kan räkna honom som att ha någon.. Vi var ju aldrig ens officiellt ett par. Bara ett förbannat hattande och svinerier i ett år. Baah. Undantag Idjot så träffar jag bara på killar som vill åt min kropp. Dude. Asså, inser dom inte vad som är felet? Det är ju inte som att jag har nån underbart vacker kropp direkt. Utan snarare lite blekfet utan någon som helst rumpa. Jag har inte ens en propotionerlig kropp! Jag fattar inte att en kille skulle ligga med mig om han inte var fruktansvärt förälskad i mig. men tydligen inte. Det verkar inte som att en enda kille kan få känslor för mig. Ja förrutom Idjot men vafan, det är en komplicerad historia. Jag är förbannat trött på det. Jag har slutat rymma från det här med förhållande.. Hur kommer det sig att killar var på mig som iglar när jag hade problem med att ens uttala mig själv i samma mening som ett förhållande. Och nu är jag faktiskt är redo för att ha förhållande så är det ökentorka?

Jag är förbannat trött på all skit. Nu ska jag jobba arslet av mig, åka ner till Grekland vara full i två veckor och sen köpa sjuhundra katter så jag slipper vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jaa, sex år är som en skit i universum jämfört med hur många år det kommer att bli! (L)



Och ud behöver inte köpa en massa katter för att inte bli ensam.. Du har ju MIG! :D

2008-09-09 @ 23:59:50
Postat av: Jessi

Haha, men vem säger att man bara kan ha en partner? Det är säkert ute med sådana förhållande eller något ;) Så jag får helt enkelt bli din flickvän. :D

2008-09-10 @ 02:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0