Matchmaker matchmaker make me a match, find me a find, catch me a catch..

matchmaker matchmaker look trough your book and make me a perfekt match!

Jag är snart officellt en riktigt matchmaker! snart har jag slagit kulan i matchmaking och då är jag king of matchmaking ;)
jag kan få folk lyckliga, men inte mig själv. det är lite fånigt faktiskt. men jag ska försöka nu. Jag har datorn och jobbet. och det är en bit på vägen. Pengar kan inte köpa kärlek men det underlättar i livet och det ska jag göra. underlätta för mig själv alltså.
Dock måste jag lära mig att prioritera mig själv. Visst jag tycker att det är kul att pussla ihop folk, och se att dom blir lyckliga, men jag vill se mig själv helt lycklig. Men det kanske sker snart. För jag har himlen runt hörnet ;)
Om 104 dagar fyller jag 20.. :D och jag kanske har tur och får tag i en fyra, då blir det jag, Nathalie och nån mer som går ihop med Mig och Nathalie under samma tak. Anton kanske? han lät lite intresserad faktiskt. Jag längtar!!<3


Mitt knarkande av Mork och Mindy fortsätter. fast jag är inne på andra varvet av första säsongen, men så fort jag har råd ska jag beställa säsong två och tre :D och sen när jag rullar i pengar beställer jag första säsongen som jag har på datorn <3

Btw, Robin Williams är en grym skådis. fyra filmer jag rekomenderar är
*Jack
*The fisherking
*Life acording to garp
*The birdcage.





Mork (Robin Williams har sjukt vackra ögon!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0