Mini och en laptop = toppen <3

Jag sitter just nu nere på miniteatern med en kopp saft. För en och en halv timme sen lekte jag friskt med barnen och nu väntar jag på petra som är inne med stora gruppen. En laptop skapar möjligheter. I love it. 
Jag va inte i skolan idag. Det är jättedumt, jag vet. Men jag hatar min lärare.. jag tänke skita i vanliga lektionerna och bara gå på proven. för hon är skitdåligt så länge det inte rör Hinudism och Buddhism.
Jag kände mig förolämpad över hur hon berättade om Judendomen, hon hade jättebra respekt för hinduismen men Judendomen, oh boy det är det värsta jag har varit med om.
Men nu är gruppen typ slut och jag å petra ska handla cigg.
bye


Kommentarer
Postat av: Jessi

Hördu fröken!

Du MÅSTE sköta skolan nu. Det är din sista chans! Strunta i läraren, låt inte henne förstöra dina betyg, möjligheter och framtidsplaner. So what om hon har en dålig syn på judendomen? Alla tycker olika. Ignorera och koncentrera dig på dina resultat och betyg. Jag lovar att det kommer löna sig i längden och det är faktiskt det som räknas. Inte om någon klimakteriekärring är judehatare. Eller hur?



Jag vet att du vet allt det där och jag vill inte vara på dig som någon jävla morsa, men jag vill bara ditt bästa. Och därför kan jag inte hålla käften.

KÄMPA NU! Jag vet att du kan det. Du är förihelvete den starkaste människan jag känner. Ge inte efter om du är sugen på att stanna hemma. Tvinga dig sjäv dit. Du kommer känna dig duktig efteråt.



Du klarar det här, min älskade. Det vet jag. Kör så det ryker. Det kommer vara SÅ värt det, när du har dina betyg i handen sedan.



Jag vet att jag tjatar, men jag vill bara peppa dig lite. Jag älskar dig. Och vill inget annat än ditt bästa.

Och jag längtar till fredag!

Massor med kärlek!



2008-09-10 @ 23:22:48
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0