En ros i mitt liv.

Jag tänkte bara berätta för omvärlden om den här tjejen som förgyller mitt liv med en enorm guldkant. Hon är liksom en lustig prick, med vissa förmåner man bara kunnat drömma om när man flyttat hemifrån.. bland annat slipper hon tvätta sin egen tvätt ;)
Trots denna slappstilen är hon en fantastisk människa, alla skulle ha sig en egen sån. En egen Johanna. Saker blir så lätt med Johanna, inte för att hon gör något speciellt eller så. Jag har bara så kul med henne. Jag känner att mitt glada jag som domnat av till och från är framme på heltid nu, bara för att jag har så roligt med lilla söta rara underbara Johanna.

Eftersom jag ÄR bröstcancer måste jag säga att det är skönt att ha sitt Mongo på Odenplan att vara allmänt störd med =D<3

Jag älskar dig Johanna. vette katten vad jag skulle göra utan dig, du dök upp i rätt tillfälle och bara totalt ställde mig upp igen, efter lång tid på knäna. <3

Finns det nån mer fantastisk?<3 Döda mig inte för bilden (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0