Framtidsvisionen svag.

Jag har funderat.
Det skrämmer mig att flytta hemifrån. Men jag är ändå jättesugen på det.
Jag vill inte vara själv, men ändå, fatta att ha sitt namn på en dörr. <3

Imorn ska jag ringa till Coop och björnboda å kolla om dom har tomma banankartonger, och börja packa isåfall.
Tänkte låta mitt rum vara tomt på saker tills jag flyttar hemifrån :D Vilket är senast i slutet av sommaren, förhoppningsvis :D

Plus att jag hoppas på att börja plugga i höst. ta igen det jag inte tog igen. Sen när det är klart kommer den stora frågan. vad ska jag plugga vidare till? 
Hm..

Ja jag ska sova flera nätter på saken xP

puss och kram. Nu ska jag söka ännu fler jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0