hjälp jag är vuxen.

Jag har varit på två lägenhetsvisningar idag.
En i spånga och en i Vällingby. Den i vällingby är likadan som den pappa bodde i en gång i tiden. Jag hatade den då men älskar den när jag tänker på mig själv som ensam i den.
Det enda som var jobbigt var att det va högst upp i huset och det fanns ingen hiss. Sen var frysen ett frysfack bara. Men innan året är slut kan man förhoppningvis köpa sig en ordentlig spis.

Imorn har jag en till lägenhetsvisning men jag vill ha den i vällingby jag kollade på idag :P Dock är det inflyttning den 16 april (FEEETT SNAAAART :O)
Men jag är fett taggad :D<3

Nu ska jag ta och söka några jobb. sen ska jag sova.
Visningen är klockan nio imorn bitti, och sen ska jag bada med tjejerna :D
Ska ringa och väcka Sara typ halv nio (A) :D

god bajs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0