happ, dags för ett längre inlägg kanske?

Jag har lite förlorat orken att skriva, men ändå har jag massa att berätta.
Det är så kul att se hur dom utvecklas dom små. Fabian har jag lärt "Schöne klapschen" (klappa fint) och det sitter så bra att om han börjar slåss lite omkring sig som han gör ibland, så klappar han fint direkt efteråt. Sen klappar han fint på Antonia också. Det är jättesött.
Idag stod dom vid det lilla fönstret brevid dörren i vardagsrummet ut till hallen och Fabian började gråta (ibland gör dom det om nån är på andra sidan) och då strök jag honom över ryggen för att försöka få honom mindre ledsen. Och när jag tog bort handen kom Antonia och även hon strök honom över ryggen.. Söt eller vad?

Dock har hon inte varit så söt hela dagen. Hon fick för sig att dra Fabian i håret idag, (det va helt klart med flit hon gjorde det) Så då började vi morgonen med lite gråt. Men det som gjorde mig förbannad, det va när Franziska sparkade Fabian idag. HON SPARKADE PÅ HONOM. och ingen lite putt med foten utan en riktigt spark. Fy vad arg jag va. Och när jag sa till henne så blängde hon bara surt och sa halvskrek något om att hade förstört typ locket på batteriluckan till hennes Nitendo DS.
Det är en riktigt liten markatta det där vill jag lova. Ibland vill jag bara ta henne och slänga in henne med huvudet före i sitt rum.

Suck.
Jahapp.. borde väl packa lite, vi sticker ju i övermorgon.. coolt ^^

Det bästa är att när vi åker iväg är det 3 veckor kvar tills jag kommer till Stockholm, och vi kommer vara borta i typ 1,5 vecka :D så när vi kommer tillbaka så kan jag tänka att nästa vecka kommer jag åka till Sverige :D

GLAD

Tschüssie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0