Söndagar är ju sååå roliga.

Det går en buss på hela dan, så det känns ju inte så värt att ta den nånstans och riskera att man inte kan ta sig tillbaka.
jag dansar i brist på annat, det är kul :P

Jag är lite tårögd just nu, sitter och minns scengymnasiet, ååh vad jag saknar skolan.. det är över ett år sen vi tog studenten, snart 14 månader. shit. Jag längtar så sjukt mycket tillbaka.. fan.
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka lite och göra om lite, så jag hade haft bättre betyg när jag gick ut.

Det är dags för mig att be om ursäkt för att jag flunkade skolan på slutet.. Jag borde be mig själv om ursäkt. Men jag kan inte.. Förlåt för det men jag kan inte.

och juste, jag ÄLSKAR MINNA<3


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag älskar dig med! <3

2009-08-04 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0