För jag har världens ryss<3

Har pratat med Anastasia i snart två timmar.
Sitter fortfarande med henne i luren<3

Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och har massor kvar.
Massa gamla minnen =') S-A-K-N-A-R-! men värst av allt, JAG SAKNAR RYSS MEST I VÄRLDEN!!!

Hon klagade på att jag inte nämnt henne i min blogg. Men nu har hon förtjänat sig ett eget inlägg. Jag kan inte vänta till den 28e. för då kommer lilla ryss till ett stycke huvudstad!!!!<3
vill nu, Nu NU!!!
Ge mig min ryss<3
Blir galen, kan inte vänta HELA 16 DAGAR! BAAAAH. ge mig nu<3


Jag har Hook på i bakrunden. allt prat om den på sista tiden har gett mig ett sug. Men det är inte lika starkt som suget efter ryss!<3

Ryss är vacker på våren -07

peace out, gief ryss dirr<3

Kommentarer
Postat av: Ryss

Du är så fantastisk gumman! LOVE YOU FOREVER!

2009-02-12 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0