vååååååååår!!!

Solen skiner! Det är ju helt fantastiskt! Typiskt vårväder :D Välkommen tillbaka våren. vi har saknat dig <3

Helgen va bra. I fredags åkte jag hem från Tini på morgonen, kom hem, sov en stund till och sen tog jag det lugnt. Sov hemma, första fredagen på väldigt länge.

Lördag: En full dag. Mini vid tio, (I LOVE) det va första gången. Har saknat allting under det 1,5 månadslånga uppehållet. Sen hade jag den gudomligt fina 12.30. Dom har utvecklats så otroligt mkt. Jag blir så stolt =')
Sen vad det till att åka till Farsta för att jobba. Sista lektionen, en nivå etta, finns det ett barn som typ vägrade kliva i vattnet förra vecka, denna veckan kom hon i utan problem, men hon vägrar göra det som dom andra gör och bredvid henne är det en mamma och en syster som tjatar och skäller på att hon ska göra som vi säger. *suck*
Sen bar det av till Tini, jag käkade samtidigt som jag drack en aquatini och sen hoppade jag in i duschen. Kom ut smuttade på en till Aquatini medan jag, Tini och Martin väntade på Christoffer. När den väntade dök upp satte vi igång på riktigt. Efter ett tag kom kulaN och Kvisten förbi. Strax efter det, kom Grenen.
 Någonstans på vägen så fyllnde jag på, och sjuk i huvudet. Jag och Christoffer började fäktas med TInis (niosvansade) piskor (fråga inte vaför xD) och det resulterade i att vi pajade tre glas. Jag måste börja ifrågasätta mitt och Christoffers tänkesätt. Det sker ju bara mindre genomtänkta saker när vi sätter igång. Men Christoffer stod på alla fyra med en trasa och skurade golvet medan jag tog emot den glasfyllda trasan och skölje ur den med jämna mellanrum. Sen fick Christoffer dammsuga (jag är dryg när jag är full och jag vägrade dammsuga, förlåt xP)
Det va en kul kväll. Jag ville inte gå till jobbet på söndagen, va för trött. Men masade iväg mig kom i tid och allt. Va vikarie för Tacke i västertorp. Eftersom det varit strömavbrott så va det ISKALLT i vattnet. Inte glad -.-

Nu är jag påväg till Farsta för att jobba, träna och sen hem. Jag ska kolla på Rainman eftersom NÅN *host*Christoffer*host* påstod att jag inte va allmänbildad på grund av det. Och han ska se på tolvshillingsoperan. Den ska jag visa honom med moi som Kommissarie Brown, och Rickard den vackra människan, ska fixa tolvshilling på dvd åt mig. GLAD<3

Nu är är jag typ framme..

hejs svejs<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG VILL MED HA DVDN! :D:D:D<3

2009-02-09 @ 16:47:40
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0