Afterwork

Denna veckan har varit första veckan i perioden, suck. Då ska det ringas å faxas å ha sig. Vilket betyder, det tar en jävla tid i simlärarrummet, vilket betyder, great, dom har börjat städa när jag kommer in i omklädningsrummet. Min stora fråga är

VARFÖR SKA DET ALLTID VARA EN MAN SOM SKA TVÄTTA AV DUSCHEN TILL FLICKOMKLÄDNINGSRUMMET, PÅ LÖRDAKVÄLLAR!?

Jag blir då inte klok på det.
Så det blev bara en tvättahår och sen ut i omklädningsrummet. 
Dock stirrade mannen, som städade idag, spänt rakt fram för att inte se ut sim at han flukta in, vilket jag inte misstänkte att han gjorde heller, men liksom för att markera att så inte va fallet. Det rart ^^

Nu är jag påväg till TIni, hon jag och Lasse ska ha skit i hela världenkväll. I love<3

Kan någon säga vad det är som hänt mig? så har jag aldrig förut känt. -My Fair Lady
Jag önskar att jag sett My Fair Lady, men så blidde det visst inte. Lite ledsen, men hey, livet kunde varit värre ^^

Buy see chair ten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0