all you need is..

Godnatt.
Nu ska jag sova men måste bara skriva några rader.

Jag har funderat en del.
Insikt ett, Människor är svin. Alla, jag menar ALLA, även jag själv. För människor är experter på att ge kritik och förolämpa, men aldrig att dom tål när andra gör det mot dom. Fy på mänskligheten.

Sen har jag tänkt en hel del på kärlek, jag gör så ibland.
Jag har alltid varit den "förhållandeskygga" typen. Eller? Nej. Men jag tror inte på att "hm.. han verkar lämplig honom tar jag tillsvidare". Tillsvidarevarianten är inget jag klarar av. Jag tror på kärlek ska ske, med någon som man ska kunna räkna som sin bästa vän, en som man attraheras grovt av och så ska det finnas en stänk av magpirr. Magpirret får gå över, men det ska fortfarande kännas bra i magen. På rikigt är jag en bra och fin flickvän. Men det är ingen som jag velat ha som velat få det bevisat :P
Det är inte många som lyckats med skapa den känslan i mig på riktigt. Men dom som gjort det, dom är en liten skala,
men såhär va dom;

1, inte intresserad alls, finns ingen historia mellan oss över huvudtaget. men han va min första riktiga kärlek,
2. Svin, utan nån som helst förmåga över att handla rätt när det kniper istället känns bra.
3. Svin, svin, svin, svin, svin. Jag blev så jävla utnyttjad så jävla länge, men jag va för kär för att inse. SUGER. Nu ska jag skriva en film om det. Så kan han få suga på den.
4. Det är bara komplicerat från början till slut. Men det känns underbar att någon lyckades frammana känslan, efter herre nummer 3, för där trodde jag det va slut på Lindas sanna kärlek. Tack för det iaf<3

Jag vet inte vad jag vill och tänker.. eller jo.. fast nä.. Kanske.

Jag vet iaf att jag är på hugget igen,
Såhär ser mina planer ut för vecka 4.

Måndag: upp ca 10, städa lite, jobba lite på manus, åka till pappas lägenhet vid tolv. kanske väg förbi simbokningen för att plocka upp våtdräkt, Sen direkt till jobbet (Farstahallen), simma några längder jobba 15.05-18.05 sen BP (bodypump) 18.30, bodybalance 19.30. --> hem, jobba på manus. Sova
Tisdag: Gå upp när det passar, städa som ett djur hela dan, sen jobba på manus. Kanske en promenad. Sen Sova
Onsdag: Upp rimligt tidigt, åka till Forsgrenskahallen, träna BP vid 11.30 sen dra lite core vid 12.30 Åka till Västertorp och Vicka för Christoffer, simma några längder innan jag jobbar, efter jobbet åka till Vallentuna, hänga på deras SKU och sen hem till Minna för att chilla och Sova
Torsdag: Ha härlig nördkväll med Minna, för att hon är bäst<3
Fredag: Gå på Pilates 10.00, simma några längder, sen BP 12.30. Hem och skriva. Kanske utgång på kvällen, den som lever får se.  
Lördag: Ta det lungt förmiddag, åka tidigare till jobbet, simma några längder, jobba 15.30-18.30 hem och skriva. Utgång kan sker denna dag istället. Men helst inte. ^^
Söndag: Träna! kör BP och Box i Farsta. Ska försöka få med mig nån till Boxen, vore kul.

Så tänkte jag att mina veckor över lag skulle se ut fram till det att jag får ett dagtidsjobb ^^ (minus tisdagar och torsdagar, inget fast i schemat där (; )

Sov gott alla. för det ska jag göra nu.. typ bara sju timmars sömn.. Darn

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0