du sköna nya värld!

Jag har ju den grövsta träningsverken så att det är löjligt, men rackarns vad B-R-A jag mår!!

Jag ska städa lite och sen ska jag åka till vällingby och köpa en ny mobil *leer*

åh, jag har träningsverk i axlar, bröstmuskeln, magen, ryggmuskler, låren, ja typ ööverallt.. ^^ men jisses.
Jag mår så BRABRABRABRABRA<3

Efter besöket på OnOff ska jag åka till Odenplan och möta upp Tini, så ska vi ut till Huddinge för att fira hennes mammas födelsedag! :D åh, jag är så gla'

Men nu, städa. Trots denna ljuva värk som påminner mig om hur levande jag är :D ^^

"Varje gång jag ska gå till Gymmet funderar jag på vad jag ska göra istället. Men det slutar alltid med att jag går dit ändå för jag vet hur skönt det känns efteråt" - Malena Ernman

förjävla bra citat detdär ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

absolut, jag är på! :D

2009-01-20 @ 21:49:03
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0